تابلوهای سفالی یکی از زیباترین تابلوهای تولید شده در کشور هستند که به دلیل داشتن طرح و نقش زیبا و اصالت خاص دارای طرفداران زیادی در داخل وخارج از کشور می باشند. قیمت عرضه تابلو سفال لعابی طرح دار به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد که مهمترین آنها کیفیت ساخت این محصول است همچنین مواردی از جمله ابعاد و اندازه، نوع رنگ آمیزی، طرح و نقش، روش خرید و فروش، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این تابلو تأثیر گذار می باشند.

قیمت عرضه تابلو سفال لعابی طرح دار

نحوه نصب تابلو سفال لعابی

نحوه نصب تابلو سفال لعابی نحوه نصب تابلو سفالی چگونه است؟ لعاب دارای ترکیبات شیشه مانندی از اکسید سرب، کوارتز و … می باشد. این محصول ترکیبی از مواد آلی و معدنی است. این اجزا با دستگاه های مخصوص به خوبی آسیاب شده و به شکل خمیر در می آیند سپس تابلو سفالی مورد نظر به این خمیر به خوبی آغشته شده و پس از کمی خشک شدن آماده پختن می شود.
استفاده از رنگ و لعاب کاربرد گسترده ای در سفال سازی دارد و معمولا رنگ و لعابی که در این هنر مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ قرمز متمایل به قهوه ای می باشد. لعاب ها دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند که دلیل آن مواد معدنی و ترکیبات موجود در آن است.
محبوب ترین ترکیبات معدنی مورد استفاده در لعاب شامل اکسید آهن، کربنات مس، اکسید کبالت، اکسید کروم، اکسید مس و … می باشد. تابلوهای سفالی لعابی در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی دارند.

سفارش ویژه تابلو سفال لعابی 55*90

سفارش ویژه تابلو سفال لعابی 55*90 سفارش ویژه تابلو سفال 55*90 از همین سایت امکان پذیر است. در این مرکز انواع تابلو سفالی لعابی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شود. یکی از مهمترین عوامل ماندگاری تابلوهای سفالی، لعاب کاری روی آنها می باشد که علاوه بر دوام بالا دارای زیبایی و جذابیت چشم نواری می باشند.
لعاب کاری به روش های مختلفی مثل: لعاب کاری با استفاده از قلم مو، لعاب کاری به وسیله غوطه ور کردن، لعاب کاری با استفاده از اسفنج، استفاده از اسپری مخصوص جهت لعاب کاری و … انجام می شود.
لعاب کاری تابلوهای سفالی دارای مزیت های زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی و مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی مختلف و … می باشد. تابلو سفال طرح دار با استفاده از طرح ها و نقوش زیبا مانند: نقش های طبیعت، پرندگان و حیوانات مختلف تولید و ازائه می شود. این تابلوها دارای ابعاد و اندازه های متنوعی هستند و در اشکال بیضی، گرد و مستطیلی و … ساخته می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *