امروزه انواع تابلو سفال لعابی با طرح های برجسته طرفداران زیادی دارند. غالبا این تابلوها با مدل ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می ‌شوند و دارای قیمت های متفاوتی می باشند. برای ساختن تابلو سفال لعاب، از مواد لعابی می شود. این تابلوها زیبایی و ماندگاری بالاتری نسبت به تابلوهای بدون لعاب دارند. لعاب هایی که برای این تابلوها استفاده می کنند شامل لعاب گل رس و لعاب فلدسپار می باشد.

مرکز تولید تابلو سفال لعابی

انواع مختلف تابلو سفال لعابی برای دکوراسیون

انواع مختلف تابلو سفال لعابی برای دکوراسیون

تابلوهای سفالی لعابی جزو یکی از بهترین لوازم تزیین و دکوراسیون در داخل ساختمان ها می باشند و این تابلوهای سفالی را می توان در قسمت های مختلف یک ساختمان بر روی دیوار نصب کرد.

اگر تابلو سفالی رنگی باشد، باید لعاب کاری حرفه ای برای بالا بردن کیفیت رنگ تابلو در مقابل شرایط جوی محیط انجام شود. می توان گفت که هر چه سایز این تابلوها بزرگتر باشد قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

غالباً تابلوها پس از پخته شدن برای داشتن مقاومت بیشتر، به صورت رنگی و یا ساده طراحی شوند. تابلوهای نقش برجسته سفالی لعابی می تواند انتخاب بسیار خوبی جهت نصب در مکان هایی مانند در رستوران ها و هتل ها باشد و باعث جلوه و زیبایی می شود. 

انواع مختلف تابلو سفال لعابی جهت دکوراسیون:

انواع مختلفی از تابلوهای سفال در بازار به فروش می‌رسد که طبق محیطی که می خواهیم از تابلو استفاده کنیم دارای نقش های متفاوتی می باشند. برخی از تابلو های مناسب مکان های مختلف عبارتند از:

  • تابلوهای سفال لعاب هایی ویژه تالارها
  • تابلوهای سفال نوع لعابی ویژه پاساژها
  • تابلوهای سفالی لعاب ویژه رستوران ها
  •  تابلوهای سفالی لعابی ویژه سالن های پذیرایی
  •  تابلوهای سفالی لعابی مخصوص هتل ها
  •  و …

 انواع و اقسام لعاب جهت تولید تابلو سفال:

قابل ذکر است که لعاب های استفاده شده جهت ساخت تابلوهای سفال غالباً ترکیبی از مواد معدنی و آلی می باشد. این نوع لعاب ها دارای انواع گوناگونی هستند و عموما در آب حل نمی گردند. برخی از این لعاب عبارتند از:

  •  لعاب قلع
  •  لعاب خاکستر
  •  لعاب سرب
  •  لعاب فلدسپار 

در میان لعاب های ذکر شده، لعاب سرب شفاف و براق می باشد و بیشتر جهت تولید تابلو سفال استفاده می گردد.

فروش مستقیم تابلو سفال لعابی

فروش مستقیم تابلو سفال لعابی

عوامل زیادی در قیمت فروش تابلو سفال لعابی تاثیر گذار می باشد. برخی از این عوامل مانند ابعاد، روش ساخت تابلو، کیفیت مواد اولیه و … می باشد. که این موارد توسط تولیدکننده تعیین می گردد. شما مشتریان محترم می توانید جهت دسترسی به فروش مستقیم این تابلوها به مراکز عرضه بدون واسطه مراجعه نمایید و اقدام به خرید کنید تا هزینه خرید کمتر شود .

بیشترین مشتریان بهترین تابلو سفال لعابی، مکان هایی مانند رستوران ها و هتل ها می باشند. زیرا این تابلوها باعث جلوه بیشتر در محیط این مکان ها می گردد و هر چه سایز تابلو بزرگتر باشد زیبایی آن بیشتر به چشم می آید.


این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *