با توجه به اهمیت دکوراسیون و دیزاین منزل و مکان های مختلف استفاده از محصولاتی نظیر تابلو در طرح و نقش های مختلفی با جنس های متنوع به بازار عرضه می شود. تابلو سفالی رنگی یکی از انواع تابلو های تزیینی و دکوری می باشد که کیفیت این نمونه تابلو به خاک و گل استفاده شده در این محصول بستگی دارد که دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی می باشد و به صورت عمده و انبوه و قیمت بسیار مناسب در بازار موجود می باشد.

فروشگاه ارزانترین تابلو سفالی رنگی

عوامل تولید تاب سفالی رنگی

عوامل تولید تاب سفالی رنگی همانطور که گفتیم در قسمت قبلی تابلو های رنگی با جنس سفالی در دیزاین و دکور منزل بسیار استفاده قرار می گیرد. کارگاه های تولید محصولات سفالی با استفاده از خاک رس و گل های با کیفیت به تولید انواع مختلف تابلو های رنگی در شکل و اندازه های مختلفی پرداخته اند. این تولید تابلو سفالی به صورت انبوه و در قالب و طرح های بسیار زیبا به صادرات این محصول به کشور های اطراف بسیار کمک کرده است. ما نیز در ادامه به بررسی مراحل تولید یک تابلو سفالی می پردازیم.

مراحل تولید:

  1. آماده کردن گل: ابتدا باید گل تهیه شده برای تولید سفال خوب ورز داده شود تا برای شروع کار آماده باشد.
  2. شکل دادن: بعد از مرحله ورز دادن گل، با استفاده از چرخ یا دست به آن فرم می دهیم.
  3. تزیین: بعد از اینکه به گل مورد استفاده فرم دادیم با استفاده از روش های تزیین نظیر برجسته کاری و کنده کاری و… گل را تزیین می کنیم.
  4. حرارت دادن: این مرحله آخرین قسمت تولید این محصول می باشد که به وسیله کوره به محصول مورد نظر حرارت می دهیم.

دامنه تابلو های سفالی دارای اشکال و اندازه های بسیار گسترده ای می باشد که انواع طرح های گل برجسته و کنده کاری بر روی سفال از محبوبیت ترین محصولات در این حوزه کاربردی می باشد.

مرکز تولید تابلو سفالی رنگی

مرکز تولید تابلو سفالی رنگی بررسی ها و توضیحات درج شده در قسمت های قبلی نشان از اهمیت سفال در زندگی افراد می دهد که سبب تولید این محصولات چه به وسیله دست و چه به وسیله چرخ های مخصوص در این زمینه می باشد. سفالینه ها در تزیین منزل بسیار کمک می کند و توانسته است نظر خانم ها را به این سبک جلب کند. خرید تابلو سفالی از بازار های سفالگری و سایر فروشگاه ها امکان پذیر می باشد.

پایگاه اینترنتی ما در این زمینه به معرفی این محصول زیبا با کارایی بسیار عالی پرداخته است و سعی دارد با در اختیار دادن اطلاعات درباره این محصولات سفالی به شما در خرید محصول خود کمک کرده و موجب سلب هزینه های اضافی برای خرید این محصول گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *